Balea More blond sprej - recenze

První recenzi budu věnovat tomuto zesvětlujícímu spreji. Na internetu sice jsou už nějaké zkušenosti žen, co tento sprej používají, ale nikde jsem nenašla komplexnější popis produktu.

Sprej je k dostání v síti drogerii dm a pokud si dobře pamatuju, stál mě 80 Kč, což ho řadí mezi ty levnější zesvětlovače. Buď ho nejdete umístěný na těch stojanech, co jsou po stranách uliček (to se pak jedná o speciální nabídku), nebo je klasicky v polici spolu se šampóny a kondicionéry.

Balea Professional More Blond - zesvětlovací sprej
Začnu balením. Sprej je uložen v poměrně pevné žluté krabičce a jen tak něco jí nezničí. Zboku je český návod na použití, kde vás upozorní na nutnost používání gumových rukavic, jelikož jde o zředěný peroxidový výrobek. Otevírat jde bez problému. V krabičce najdete 18ti centimetrovou žlutou lahvičku (která se dobře drží v ruce) s o něco světlejším víčkem. To jde otevřít snadno a stejně tak jde i zavřít. Pod víčkem tedy najdeme světlý rozprašovač, který svou funkci plní dobře. Zesvětlovač s ním jde přesně dávkovat, proud je přiměřeně silný a kapičky jsou opravdu malé, skoro připomíná mlhu ve spreji. To mi vyhovovalo, protože se kapičky dostaly opravdu všude a zesvětlovač jsem mohla nanést rovnoměrně.

Jak se nanáší? Sprej se stříká do vlhkých vlasů, které jsou vysušené ručníkem. Tzn. normálně si je umyjte a doporučuju použít i kondicionér, abyste něměly tak vysušené vlasy. K tomu ale později. Dále je doporučeno sušit vlasy fénem, protože podle výrobce teplý vzduch zintenivňuje účinek.

Jak hodně zesvětluje? Pomalu, ale výsledky jsou s ním po vytrvalém užívání znát. U mě to bylo vidět tak po třetím nastříkání. Je vhodný předevšim na přechody z barvených vlasů k vlastní barvě. Přírodním blond vlasům dodá takový studený zlatý nádech, to se mi moc líbí:-) Vlasy přitom vůbec nepůsobí nepřirozeně, jenom mají podtrženou svoji přírodní krásu.

Můj názor po roce používání: Vlasy mám opravdu znatelně světlejší a nijak zvlášť se to neprojevilo na jejich kvalitě.


Moje vlasy po čtvero aplikacích

Ničí vlasy? No tak je to peroxid, takže trochu jo, ale není to nic extrémního. Ale je to poměrně zředěný zesvětlovač, takže pokud s ním budete nakládat opatrně a o vlasy se po použití přípravku postaráte (např. zjemníte olejem na vlasy), žádnou paseku vám to na hlavě nenadělá. Důležitá je samozřejmě i péče o vlasy mimo zesvětlování, to znamená pravidelná aplikace masek na vlasy atd..

Pokud máte jinou barvu vlasů, než je blond, dejte si pozor, protože po aplikaci se vám vlasy s velkou pravděpodobností zbarví do zrzava, a to ne každá chceme. Pokud si nejste jisté, jak do jaké barvy vlasy po zesvětlení půjdou, doporučuju si sprej zkusit na jednou ze spodních pramenů, nebo na vypadaných vlasech, například ze hřebenu.

Celkové hodnocení(max. 10):
Obal: 10
Vůně: 7
Aplikace: 9
Zesvětlení: 7
Cena: 10
Celkový průměr = 8.6 bodů

A můj závěr? Zisk 8.6 bodů snad mluví za vše:-) Za tu cenu je to fakt super zesvětlovač a nemůžete s ním téměř nic zkazit, protože zesvětluje postupně. Rozhodně nezesvětluje do žluta. Takže pokud ho budou stále vyrábět, určitě si pro něj v pooličce vždy místo najdu :-)

1 komentář:

  1. Tady tento sprej bych ráda zkusila, mám teď vlasy zesvětené na blond. Moje přírodní barva je taková špinavá blond, nic moc. Tak třeba mi to taky něco dá :)
    http://faoltiarna.b
    logspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Těm, kteří si našli čas na komentování, moc děkuju :) ♥