Velká recenze balzámů na rty

Zdravím! :)

Jak jsem už na instagramu avizovala, dnes se podíváme na zoubek celkem pěti balzámům na rty. Už jsem jednou balzámy recenzovala, ale od té doby mi přibylo do sbírky ještě několik kousků a já jsem si stačila udělat znovu favority, takže přináším další recenzi na toto téma :)
Tentokrát se podíváme výrobky od Weledy, Reginy, Baley, L'occitane, Blistex, Sun dance a Lavery.

Tak přeji příjemné čtení, pustíme se do toho :)





Balea Intesiv
Začnu Baleou, je taková nejdostupnější. Seženete já v DM drogerii a jedna tyčinka vás vyjde na nějakých 30 Kč, což je podle mě bomba cena. V žádné z tyčinek od této značky nenajdete žádné hnusáky, co by nastavovali obsah výrobku. Těmi hnusáky mám na mysli parafín (minerální olej), silikony a jiné lahůdky. Tento balzám pěkně voní, rty
jsou po něm pěkně hydratované. To ovšem nevydrží dlouho, protože balzám, je na můj vkus moc měkký a na rtech velmi rychle taje.
Uděluji mu známku 2.


Balea Perlglanz
Když už jsme u Baley, tak u ní zůstanu. Druhý kousek, který od této značky mám, je Perlglanz. Ten mi upřímně moc nesedl, protože moc nemám ráda tyto perleťové odstíny a radši barvím moje rty do tmavších barev. Jsou v něm obsaženy takové malé částečky třpytek, takže co se týče hydratace nic moc. Na rtech mi moc dlouho nevydrží a spíš mám pocit, jako by mi na rtech udělal takový film. Když už bych ho kupovala znovu, tak opravdu jenom kvůli té barvě, protože o výživě se tu podle mě nedá mluvit.
Uděluji mu známku 4



Sundance SPF 50
Přesunu se k Sundance SPF 50. Stejně jako předešlé balzámy ho seženete v DM, tuším, že mě stál okolo padesáti korun. Kupovala jsem ho hlavně kvůli vysokému ochrannému faktoru (protože se sluníčka bojím téměř jako čert kříže) a musím říct, že tento účel splnil. Nijak zvlášť nevoní, ale co mě překvapilo, byla poměrně dobrá vyživovací schopnost. Na rtech mi vydrží opravdu dlouho a když ho dám třeba na nějakou pihu, zůstane tam ještě déle. Dokonce když se ním v létě namažu někde na kůži, večer mám to místo oproti zbytku těla světlejší.
Zaslouží si jedničku.


Weleda Everon Lippenpflege
No tak tohle je moje zlatíčko :) Kupovala jsem ho minulý rok v říjnu a od té doby ho tahám všude s sebou. Voní naprosto úžasně po růžích, je bio. Když překonáte jeho ,,novotu" a používáte ho cca tři dny, přemění se z tuhého balzámu na naprosto úžasný měkký balzámek, který o vaše rty bude pečovat snad půl dne. U hodně balzámů mám takový divný pocit, že na rtech mi zanechá pouze takový umělý film a se rty skutečně nesplyne. Tak u Weledy to tak nemám, tam mám spíš dojem, jako by se mi všechny oleje krásně vsákly do kůže a zůstaly tam pěkně dlouho. Jako jedinou nevýhodu vidí cenu, která přesahuje 100 korun.
Zaslouží si známku 1*.

Regina Placenta
U této tyčinky si dovolím tvrdit, že se jedná o naprostou klasiku, kterou zkusil snad skoro každý. Stojí pár korun (okolo 30ti), ale upřímně za tu cenu se dají pořídit složením mnohem lepší výrobky, osobě bych třeba radši sáhla po Balea. Na první místě ve složení má parafín... Já chápu, že někdo po parafínu může mít pocit, že jeho rty jsou skvěle hebké, ale já jsem z tohohle dojmu už vyrostla. Takže nějakou dobu sice můžete mít pocit, jak je ten daný výrobek skvělý, ale ve finále to rty akorát vysuší. A to nemluvím o parafínu v kosmetice. Více si můžete přečíst tady.
Nemůžu jinak, to složení nelze přehlédnout - 5.

Blistex Lip Tone
Další pán na holení je tento Blistex. Je to už moje druhé balení. Už si nepamatuju, jaký má složení, ale byl to takový lepší průměr tuším. Na to, že se jedná o balzám, skvěle barví. Na rtech vydrží celkem dlouho, ale když je balzám nový, nenanáší se přímo ideálně. To se ale po několika použitích spraví. Jo jinak po nanesení na rtech chladí a dokonce i voní.
Hodnotím ho dvojkou.







L'occitane Lip Balm
Tento balzám jsem dostala jako reklamní kousek o obsahu 2g, ale myslím, že na otestování se jedná o ucházející objem :) Zdá se i, že na rtech udělá spíš takový hutný film místo toho, aby se vsákl do rtů, ale může to být i způsobeno mojí averzí vůči této značce. Abych nebyla tak negativní, musím podotknout, že opravdu pěkně voní. Neumím tu vůni popsat, ale je to něco mezi vanilkou a cukrovou vatou, no každopádně je to moc příjemné.
Dostává ode mě známku 2+.



Lavera Lip Balm Basic Sensitive
Laveru jsem získala výměnou za krém od Deracolu z lednového Ladyboxu (což teda nechápu, jak někdo může obětovat tak skvělý balzám za něco takovýho jako je krém od Dermacolu, ale budiž..). Nijak nevoní, což je pro mě spíš mínus, ale na druhou stranu to splňuje název ,,sensitive" a věří, že to někomu může být příjemné, třeba pokud balzám používá příslušník opačného pohlaví. Stejně jako třeba moje milovaná Weleda má naprosto
orgastické složení:)  O rty pečuje hodně dlouho, krásně se na nich rozpije a vsákne a rozhodně se vám s ním nestane, že by vaše rty pocítily suchost.
Zaslouží si jedničku.

A jaké jsou vaše oblíbené balzámy? Podělte se, moc ráda si přečtu o vašich oblíbených výrobcích :) Já třeba bych moc ráda vyzkoušela Crazy Rumors a nebo Alverde balzámy. Máte s nimi zkušenosti? :)

18 komentářů:

  1. Taky jsem na placentové Regině vyrostla a taky jsem pak zjistila, že na prvním místě je paraffinum liquidum :/ Stejně tak je u mého oblíbeného balzámu od Yves Rocher, balzám dává dojem božské hydratace, zvláčnění a on je to opravdu jen pocit. Oblíbená je právě třeba zmiňovaná Lavera, i Garnier má dobré balzámy. Avšak až je spotřebuji (tak za deset let?) tak se chystám na nějaké ty bio.. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě jsem nezkoušela ani jeden z těchto zmiňovaných balzámů, ale ráda bych vyzkoušela nějaký balea balzám:) Já momentálně nejradši používám balzámy z Avonu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Laveru jsem měla a byl to skvělej balzám. Teď používám medový od Yves Rocher a je skvělej. Snažim se používat jen jeden, max dva, abych jich neměla pootvíráno několik. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkná recenze Hedi :-), já nejčastěji používám ten od té Reginy a jsem s ním moc spokojená :-)).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  5. Z těch tvých jsem neměla žádný, ale měla jsem CR a Alverde a s oběma jsem nad míru spokojená. A bez CR nedám ani ránu :) A taky jsem si oblíbila Figs and Rouge (hlavně ty plechovčičky jsou roztomilé :)).

    OdpovědětVymazat
  6. já mám doma nějaký od labela, ale dost se mi líbí ten od weledy:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  7. Super přehled, také jsem se chystala na něco podobného, ale asi bych u některých balzámů byla moc sprostá. :D Já jsem nejvíce spokojená s balzámem od Biodermy - Atoderm a s balzámem SYX s jahodovou příchutí, ten ale bohužel není v tyčince. :( Dál taky hrozně můžu balzám od Neutrogeny, ten klasický vysouvací... Ti jediní přežili mou náročnost. V budoucnu bych ale ráda přešla na čistě přírodní nebo doma dělané.

    OdpovědětVymazat
  8. Mám úplně opačnou zkušenost, Lavera hrůza, Regina super, holt každému asi chybí nějaké látky :-) Mého největšího oblíbence, Astrid, tu nemáš :-(

    OdpovědětVymazat
  9. Crazy Rumors mám teď nově a můžu ho vřele doporučit!! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jak jsi na instagramu? :) Ráda bych tě sledovala.
    http://dawardrobes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Takových balzámů. :) Já se přiznám, že skoro žádný nepoužívám, ale jednou jsem příteli koupila ten od Baley kakaový a mě po něm teda pálila pusa. :D

    http://noordinary-girl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Ja som mala balzam od značky balea a musím povedať, že to nebola šťastná voľba :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj :)
    Za mě Blistex je fajn, ale ani né tak jako balzám, ale líbí se mi ta přirozená barva.
    Momentálně nejvíc používám mentolové labello, neurazí, nenadchne, průměr.
    Musím se ale zastat Regina placenty - já ji sice nepoužívám, ale dostala se ke mě, když jsem měla rýmu, odřený nos a velmi suché rty a do rána se to vše díky placentě spravilo!:)

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní3/05/2014

    Jakožto člověk trpící atopickým ekzémem a to i na horním rtu musím dávat velký pozor na to co si na pusu dávám :) velmi se mi osvědčil garnier repair - ret mě po něm nepálí a dokonce mi pokožku zklidňuje :) jednou jsem si v lékárně koupila klasický lůj jen za 20,- úplně skvělej a doporučuju. Bohužel se blbě aplikuje a trochu se rozpadá, ale to vůbec nevadí :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já teď používám takový růžový od Baley:).

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní3/14/2014

    Mně nejvíc vyhovoval tento od Neutrogeny: http://images.connectedshops.com/product_2892_image_adaptive_1_1358345157.JPG
    Mám extrémně suchou pusu, a tento jediný zaručeně pomohl, takže musím doporučit. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Placenut som skúšala, nebolo to až tak vysušujúce ako Labello, ale nebola to zase tiež žiadna sláva, ale z toho, čo sa dá kúpiť v drogérii asi najlepší kúsok, ja sa však v tomto spolieham skôr na dermatokozmetiku, ich balzamy moje pery vôbec nevysúšajú a nie je potrebné ich často aplikovať. A skvelý je aj klasický balzam v tégliku Sephora, len u nás nedostupný.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Těm, kteří si našli čas na komentování, moc děkuju :) ♥