Přijatá

Přeji všem úžasný den,

dneska jsem si pro vás (nebo vlastně spíš pro mě, protože tohle je pro mě hodně důležitý téma) připravila poměrně osobní článek, ve kterém snad odpovím na hodně otazníků okolo mého života a školy obecně, protože vás to nepřestává zajímat, jak tak pozoruju na mém ask.fm profilu :) 

Včerejškem mi začaly prázdniny. Konečně mám za sebou přijímačky, na které jsem se tak dlouho připravovala. Takže ode dneška mi začínají ty pravé, podle mnoha ty nejlepší prázdniny v životě. Ale až budou končit, vadit mi to nebude. Do mojí nové školy se moc těším, ačkoli mi je jasný, že před Vánocema budu mluvit zřejmě jinak. 


Nechtěla jsem prozrazovat, kam jsem si dala přihlášky. Ono jsem totiž od prváku až někdy za třeťáku platila za tu holku, co má vše na háku (což svým způsobem mám furt :D ), co jí učení přímo obtěžuje a co hned po gymnáziu se zašije domů s dítětem. Proto, když jsem se na přelomu třetího a čtvrtého ročníku rozhodla, že se přihlásím na medicínu, nechtěla jsem, aby o tom někdo věděl. Kromě přátel mám totiž ve svém okolí totiž i hodně ,,hejtrů" (to slovo nesnášim, ale v češtině podle mě neexistuje slovo naprosto stejného významu). Nechtěla jsem, aby se mi po celou dobu příprav vysmívali, říkali mi, že to nezvládnu a abych si v případě neúspěchu musela připadat špatně a nemusela si vyčítat, že jsem to nedokázala.

Teď už vím, že bych si nevyčítala nic, protože jsem do příprav dala opravdu všechno. A i kdyby to nevyšlo, tak jsem věděla, že jsem dokázala něco sama sobě - že když se chce, tak je člověk super zařízení, co zvládne téměř cokoli. A taky že mám docela pevnou vůli :) 

Celý čtvrťák jsem si moc přála dostat se nejen na medicínu, ale přímo na zubní lékařství, kam berou opravdu vražedně malé procento uchazečů a v samotném testu složeném z tří set otázek se můžete splést jen párkrát. 

V pátek jsem tedy vyrazila směr Praha. V životě jsem nebyla nervóznější. No a včera mi přišly výsledky. Dala jsem přítelovi mé přihlašovací údaje, takže on to věděl dřív, než já.

Zrovna jsem řídila, když mi zvonil telefon. Vzala ho mamka a řekla mi, ať prý někde zastavím. Když mi to přítel do telefonu řekl, nemohla jsem věřit svým uším. A nebudu přehánět, když řeknu, že jsem asi 15 minut skákala půl metru vysoko a následující hodinu brečela štěstím. Fakt to byl snad nejlepší den v mém životě, v životě jsem nebyla tak šťastná. Splnil se mi sen.

Ještě pořád tomu nemůžu uvěřit, ale dostala jsem se mezi těch pár vyvolených, co na podzim nastoupí na zubní lékařství na 1.LF :)))


Tímto bych vám chtěla poděkovat za to, že jste tady zůstali se mnou. Přes prázdniny plánuju zase trochu rozjet blog a určitě i youtube. Mám v plánu už hodně videí, ale budu ráda za jakýkoli podnět, takže klidně piště, na co byste se rádi podívali nebo ode mě dozvěděli :) A těšit se můžete v blízké době i na giveaway.

Mějte se naprosto krásně, užívejte si začátek léta a napište mi do komentářů, jaké video byste se ode mě rády viděly :)

28 komentářů:

  1. Závidím, já to letos zkoušela už druhým rokem na všeobecné lékařství a o 30 bodů mi to uteklo :( A to jsem se na to šprtala fakt půl roku v kuse, dokonce jsem ani nechodila v letním semestru do školy, abych měla dost času.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba se ta hranice ještě šoupne dolů, minimálně já se ne všeobecný nezapíšu :) Nikdy neztrácej naději ;)

      Vymazat
  2. Moc ti gratuluju a držím v budoucím studiu palce! :)

    OdpovědětVymazat
  3. gratulujuu! a držím palce ať se ti pak ve škole daří:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, snad mě hned nevyhodí :)

      Vymazat
  4. Gratuluju! To je skvělý! :) Přeju hodně štěstí! :)

    Králík v krabici

    OdpovědětVymazat
  5. moc gratuluji k přijetí! tohle je opravdu bomba! :) procento přijatých je opravdu opravdu minimalní část z počtu přihlášek, takže zasloužené vítězství! :)) těším se na videa! B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořád se z toho nemůžu vzpamatovat :D díky :)

      Vymazat
  6. Ještě jednou gratuluju a přeju hodně štěstí v prvním roce na vejšce :)

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji! :) Jsi skvělá, že jsi to dokázala!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D děkuju, to je tak příjemný si něco takovýho, jako jsi napsala ty, přečíst.. :)

      Vymazat
  8. Anonymní6/24/2014

    Moc gratuluji, mohla bys udělat video Story of mi life, nebo něco takového :)))

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní6/24/2014

    pardon, Story of my life :))

    OdpovědětVymazat
  10. Moc gratuluji, at jsi spokojena a bavi Te to. :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  11. Gratulace :) Já teď také zvažuji nějakou vejšku. V práci bych si polepšila o dvě platové třídy, ale nevím jestli bych ji dala. Na učení jsem opravdu velký lempl, odmaturovala jsem ztěží, prostě se k učení nedokopu, jsou lepší aktivity. A před 3 roky jsem si řekla, že už se nikdy nechci učit :/ Zase nějaký titul by byla obrovská výhoda do života, chjoo já nevím, hlavně bych to musela dělat dálkově při práci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je nepříjemný dilema, to znám... Tak si na papír napiš do dvou sloupců po a proti a co bude převažovat, to si vyber :) Držim palce! :)

      Vymazat
  12. Tak to je skvělá novinka!! :)) Moc gratuluju a držím palce ať školu v pohodě zvládneš ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Oooo gratulujem :) Viem aká je to drina dostať sa na zubarinu :) Ja som práve skončila prvý ročník na u nás v Košiciach aaa naozaj to nie je ľahká škola, no ak si už tam určite sa nevzdávaj :) a o to viac sa drž keď vieš, koľko málo ľudí sa na tento odbor dostane ;) Prajem veľa šťastia...

    OdpovědětVymazat
  14. Gratuluju, to je úžasné, tam se dostane opravdu jen těch pár nejlepších! :) Já jsem měla také štěstí a dostala se na svou vysněnou školu, takže jsem touhle radostí také prošla :) :D Hodně štěstí na VŠ, ať tě nadšení neopustí a ať ti to tam vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
  15. Gratuluji, je skvělé, že si plníš sny.

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní7/07/2014

    Moc gratuluji!! :)) Do dnes si nadavam, ze jsem pred dvouma rokama nebyla stejnej dric jako ted ty, zubarina byla muj sen.. :) Jsi fakt dobra!! Drzim pesti do budoucna!! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní9/05/2014

    ahoj zrovna se rozhoduju na jakou pudu vejšku a jedna z možností je jít na zubařinu¨, mohla bych se zeptat, ze kterých podkladů ses učila a doporučila, byla bych Ti velice vděčná .Díky. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) záleží na jakou školu chceš. Pokud na 1.LF, tak doporučuju se jenom nadrtit modelovky. Je super k tomu ty věci chápat, takže doporučuju nějakou doprovodnou literturu, třeba přhled středoškoský chemie a nebo biologii pro gymnázia, z toho jsem se hodně učila já. Ale vyznáš-li se v biologii, chemii a i fyzice, tak ti to stačí a musíš se jenom fakt našprtat nazpaměť modelovky.
      Třeba v Hradci modelovky nemaj a ty přijímačky jsou prý hodně obtížné, takže tam naopak bude lepší se hodně věnovat látce :)

      Vymazat

Těm, kteří si našli čas na komentování, moc děkuju :) ♥