Gestil Wonder regenerační vlasový krém - zázrak?

Ahoj,
dnes se budeme povídat o téhle masce na vlasy. Mám jí už opravdu megamoc dlouho, takže si myslím, že ta maska je naprosto spolehlivě ozkoušená.

Je to takový evergreen co se týče masek na vlasy. Bylo o ní už mnoho napsáno a obecně je v beauty světě dost profláklá.

   Co o ní píše výrobce:
   Regenerační zábalový vlasový krém Wonder díky svému výjímečnému složení se doporučuje na vlasy s poškozeným vláknem vlivem trvelé, barvení, melírování, smogu a vlasy jemné se sklonem k padání. Regenerační krém s výtažkem z bambusu. Dodává vlasu velký lesk, hebkost a hydrataci. Vlasy jsou po jeho použití velmi dobře rozčesatelné. Nechává se působit po každém umytí 3 - 5 minut a potom se opláchne důkladně vodou.

   Kupovala jsem jí v lednu 2011 a vzala jsem tenkrát dvě krabičky o 300 ml, protože jsem všude četla, jak je skvělá. 

   Nejprve se podíváme na balení. Maska se prodává v piksle buď po 300 ml a nebo po 500 ml. Obal má pěkně hnusnej, rozhodně tady neplatí, že obal prodává. Nicméně to na funkčnost masky nemá vliv. Zavírání je šroubovací a do masky se dá perfektně sahat, takže vám nakonec v kelímku nezůstane vůbec nic.


   Maska samotná je taková bělavá lepkavá hmota. Když jí nanesete na vlasy, tak pak trvá dlouho, než jí smyjete z rukou. Nicméně jí stačí díky tomu poměrně málo.

   Co se týče složení, najdeme tu i parafín, takže se svým způsobem jedná o ,,vazelínu na vlasy" podle mé terminologie :D


   Při nanášení masky vám pod vlasama úplně kloužou ruce. Docela dlouho se pak smývá i z vlasů, takže musíte vlasy skutečně držet pod proudem vody, než se opět vyčistí a a vlasech zůstane jen takový ten pěkný pocit:)

   Když jsem masku kupovala, byla jsem na ní strašně natěšená, protože jsem všude na internetu četla o tom, jak je to skvělá maska. Bohužel tohle davové nadšení sdílet nemůžu. Maska u mě bohužel neplní to, kvůli čemu je tak proslulá.

   Spotřebovala jsem tedy první balení, druhé jsem neměla náladu otevírat. No a vzpomněla jsem si na ní teprve letos na jaře, že jí někde mám schovanou. Vytáhla jsem jí ted a zařekla jsem se, že jí prostě spotřebuju. (A ne, nemám jí prošlou. Mám jí otevřenou sotva 4 měsíce a výrobce uvádí, že má otevřená vydržet 12 měsíců, navíc má úplně stejnou vůni i konzistenci jako ta, kterou jsem testovala v roce 2011.)


   No a lidičky, já vám nevím. Všude jsem o ní četla, jak je úžasná, já z ní ale nijak na větvi prostě nejsem. Ve chvíli, kdy si jí dávám ve vaně na vlasy, si říkám, že to je super maska, jak mi pod rukama ty vlasy krásně kloužou a že si určitě jenom špatně pamatuju, jaké jsem po ní měla vlasy. 

   Pak nastane fáze schnutí, kdy mi jdou vlasy krásně rozčesat a já si nadávám, že jsem byla kráva, když jsem jí nechtěla používat. No a pak najednou přijde zvrat. Já nevim, jestli tahle maska vyžaduje fénování, aby fungovala dobře, nicméně to, co mi pokaždý udělá na vlasech, je naprostá katastrofa.

   V onom roce 2011 jsem byla pilná a napsala jsem si, jaké jsem měla pocity.

   ,,Tak jsem si včera koupila v Praze ten Gestil. Vypadá to nadějně, právě sušim hlavu a při smývání byly vlasy takové pevné, silné a měli hezkou strukturu. 
(po 12 ti hodinách)...tak hned po uschnutí mi vlasy připadaly takové hnusné, hrubé a ne moc dobře rozčesatelné, a to jsem jí tam měla 30 minut..."

   Musím říct, že to teď vidím úplně stejně. Po úplném uschnutí se vlasy trochu zjemní, ale ani náhodou do takové úrovně, kterou bych očekávála od takový pecky, co se probírá na celym českym internetovym beautyprostoru. 

   Možná bude vyhovovat těm, co mají jemné vlasy a chtějí trochu objemu i na úkor hebkosti. Ale to já ochotná obětovat nejsem a radši se uchýlím k mému osvědčenému vlasovému schématu ,,šampon+sprej".

   Zkoušely jste někdy Gestil Wonder? Je podle vás maska taky tak úžasná, jako všichni tvrdí, nebo nemám takový názor sama? 

8 komentářů:

  1. Jsem ráda, že je konečně někdo, komu také nesedl! Začnu složením, které je prostě děs a dle mého je to jen chemie na uhlazení a vizuální krásu, ale s vlasem to nic neudělá. Já mám vlasy suché, vlnité a krepaté, ale prostě to s nimi nic nedělá, byly spíš takové hrubší a no hnus, vyhodila jsem ji. Asi sedí těm, co mají vlasy vážně v háji, chemlon, ale za mě ne.. Radši investuji do masky s oleji a bez silikonů, které mi s vlasem vážně něco dělají. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou... A já se bála, že mě tu budou pranýřovat, že jsem tu masku takhle pomluvila :D

      Vymazat
  2. Já jsem jí tedy měla možnost ozkoušet akorát jednou a po aplikaci se nezdála špatná :-), ale, co také usoudit ze vzorečku. Díky tvé recenzi se myslím mrknu po jiné ♥.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní7/23/2014

    Moc bych tě chtěla poprosit, jestli by ses někdy v drogerce nemohla kouknout na složení šamponů a 3 minute miracle od Aussie. Opravdu by me zajímalo, jak na tom jsou, ale bohuzel nejsem takovy zapaleny chemik jako ty (a bohuzel asi ani jine blogerky). Celkově by mě i hrozně bavilo, kdyby se tvůj blog více obohatil o rozbory složení výrobků. Přeci jen jsi asi jedna z mála holek, které tomu rozumí a navíc mají blog :) Díky moc! A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá A., nevím, jsem zrovna zapálený chemik, každopdáně na tvůj tip můžu nějaký takový článek udělat :) Dík za nápad teda a já se hned po dovolené vydám do drogerie a budu ,,lovit" :)

      Vymazat
  4. ahoj máš nádherné fotky..

    chtěla bych tě pozvat na svůj #1 Giveaway
    http://my-world-7.blogspot.cz/2014/07/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Teda, já ji používám už několik let (blog jsem ještě neměla a dozvěděla jsem se o ní od kadeřnice) a je to jediná maska, která u mě až doteď vydržela - používám ji ale při každém mytí místo kondicionéru a kdykoliv začnu používat něco jiného, je to katastrofa. Takže pro mě zázrak rozhodně je :)

    OdpovědětVymazat
  6. U mne také nic moc :/. No hold máme smůlu :D
    http://lucieka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Těm, kteří si našli čas na komentování, moc děkuju :) ♥