OOTD: Romanticky

Přeji všem krásnou a pohodovou středu :)
Dneska přišla řada zase na outfit, který jsme s přítelem fotili v neděli. Bylo opravdu teplo a tak jsem si mohla dovolit krátkou sukni. A sukně já moc ráda, zvlášť ty, které jsou upnuté a odhalují moje typicky slovanské křivky (čti ,,mám velkou prdel" :D). Rozhodně tedy thigh gapem neoplývám.

No a protože si obvykle hraju na drsnou holku a nosím především tmavé a poněkud drsné věci, tak jsem se rozhodla, že si zahraju na něžnou a romantickou dívčinu.

Navlíkla jsem tedy na sebe šedou pletenou sukni, které je sice z vlny, ale není vůbec silná a tak jsem si jí mohla vzít i v teplejší den. Jako top mi posloužilo krajkové růžové tílko, které normálně moc nenosím, protože mě štve, jak mi je v pase volné. Přechod mezi sukní a tílkem jsem spojila a zároveň zdůraznila bílým páskem s mašlí. Mimochodem - tyhle pásky fakt miluju, jsou naprosto boží, protože jakýkoli outfit dokážou okamžitě probudit. Na nohy jsem obula moje snad stoleté baleríny s květinami. Jsou už maličko rozdrbané, ale já je mám taaak ráda:) A jako třešničku na dortu jsem si do vlasů vzala textilní čelenku. Jednak to podle mě vypadá skvěle, ale i za druhé mi pak vlasy nepadají do obličeje. Uznejte samy - není to příjemný bonus?

Připravte se na nálož fotek. Připraveny? Jdem na to!



Čelenka - Claire's
Top - New Yorker
Pásek - eBay
Sukně - New Yorker
Baleríny - Deichmann













Omlouvám se za nálož fotek, ale mě se všechny tak neskutečně líbily... :D 
V čem romantickém jste si naposled vyrazily vy? A taky tak zbožňujete ty široké pásky? 

3 komentáře:

  1. Moc Ti to sluší! :-) Takhle "velkou" prdel bych chtěla mít taky. :-D
    Široké pásky vůbec nenosím, nějak se v nich necítím. A o sobě a romantickém oblečení radši pomlčím, chodím hodně v černé, a když jdu občas v něčem jinak barevném (nedejbože bílém, růžovém nebo třeba květovaném), všichni koukají, jako kdyby mi narostla druhá hlava. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ach, ty tvoje krásný blonďatý vlasy! Moc ti to sluší :)
    DAwardrobes

    OdpovědětVymazat
  3. pristane ti to a s úsmevom ešte viac:)

    OdpovědětVymazat

Těm, kteří si našli čas na komentování, moc děkuju :) ♥