Nehty za posledních pár dní

Nějak poslední dobou nestíhám psát blog.
Je to hlavně proto, že se stěhuju a ještě k tomu navíc mám zlomenou tu nohu, takže ani přítelovi nemůžu pomoct s uklízením poházených věcí a obecně to tu máme jak ve chlívku. To víte, pánská domáctnost, ta potřebuje pevnou ruku ženinu :D 
Nemám tedy náladu sepisovat recenze a nebo točit videa, ale buďte si jisté, že new in za srpen určitě bude v audiovizuální podobě :) Ale prostě když na to nemám náladu, tak se nechci do toho tak úplně nutit. Nechci, aby z mých článků šla vycítit povinnost.
Vyhrabala jsem tedy alespoň několik fotek laků na nehty. Tento díl ,,nehtů za posledních pár dní" je poslední. Vybrala jsem si školu, do které nebudu moct nosit ani dlouhé a už vůbec ne nalakované nehty, takže se moje sbírka laků přesune pěkně do chládku, fňuk. No ale co bych pro mé vysněné vzdělání neudělala, že? ;)
Zítra vyhlásím giveaway. Jste napnuté? :)))







Ombré ze třech laků, vžechny Astor. Fotek je trochu víc, nemohla jsem se rozhodnout, která je nejlepší Nejsvětlejší: 242 Aqua Leaf, střední odstín 241 Menthol Grass, nejtmavší odstín 294 Jungle Forest



Dermacol růžový v odstínu 105, zlatý lak je nějaký noname od Vietnamců


Beauty Ur 41 Sofl Lilac - nový lak, který jsem dostala od Layboxu jako odškodné za červnovou krabičku krásy.
Jdete zítra do školy? Nebo máte stejně jako já ještě volno, ale o to horší to pak bude? :)

14 komentářů:

  1. tak ten poslední je nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné :) Fialové jsou nejhezčí.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten zlatý je luxusní! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Libi se mi vsechny barvicky :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ten fialový je úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty předposlední jsou skvělé! :)

    OdpovědětVymazat
  7. ten posledný lak je úplne super, no ten zlatý.. ach! ja stále hľadám pekný, výrazný zlatý lak, no stále nič, tak asi sa porozhliadnem u vietnamcov. :)
    Ms Rontgen | expressing myself

    OdpovědětVymazat
  8. Pekné nechty :) Ten fialový, je strašne roztomilý. Kika

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní9/02/2014

    Fialový je pěkný. Tyrkysový katastofálně nalakovaný..

    OdpovědětVymazat
  10. "Jste napnuté"... Jsi nenávratně poznamenaná Líbou! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu :D ty chodíš ke mně na blog? To čumim :D

      Vymazat
    2. Občas se tu zastavim, no :D Snad to není až takové překvapení? x)

      Vymazat
  11. to je tak nafocený nebo ten prvni je nějak pěkne duhový ? :-) krásny barvy)))

    OdpovědětVymazat

Těm, kteří si našli čas na komentování, moc děkuju :) ♥