New in oblečení za červenec

Ahoj krásky! :)

Trochu se zpožděním přicházím s přehledem nových věcí, co jsem si koupila (a nebo taky dostala) v červenci. Moc toho není, přeci jen jsem se snažila šetřit a navíc jsem byla týden v čudu, takže jsem neměla naštěstí tolik příležitostí nakupovat. 
No ale v srpnu mě určitě čekají větší nákupy, protože podzim se chtě nechtě prostě blíží a já mám v plánu nakoupit nějaký svetry, cardigany, podzimní boty, černý dříny a jiný... A momentálně řeším opravdu strašně velký problém - jaké doplňky a jakou šálu mám vzít k červenému kabátu? Myslím teda kromě klasicky černé - poradíte? ;)

Každopádně teď je furt ještě léto a podle toho taky moje nákupy vypadaly:)


Páskové sandály, Reno, 550 Kč - Nutně jsem potřebovala nějaký letní botky do města, ze kterých by mě nebolely nohy po dvou hodinách chůze. No a tyhle byly jediný, ze kterých mi nelezl můj široký nárt a nějak mě netlačily.

Crop top s krajkou, New Yorker, 249 Kč - Dlouho jsem váhala, jestli si ho mám koupit, protože přeci jen na to nemám už bohužel tak nějak věk :D Ale řekla jsem si, že mladší a ,,způsobilejší" k nošení takovýho kousku oblečení už nikdy víc nebudu, takže jsem do něj nakonec šla. Zítra ho uvidíte dokonce i v akci v outfitu.

Bílé tílko s krajkou, New Yorker, 129 Kč - Ačkoli jsem se krajkovému trendu hodně dlouho úspěšně bránila, evidentně mě to dostihlo. Bílých tílek v různých variacích není navíc nikdy dost, že?

Květovaná sukně, Gate, 148 Kč - Kupovala jsem jí už na konci června, ale zapomněla jsem jí to červnového new in  přidat. Za tu cenu jsem jí tam nemohla nechat. Jinak na sobě poslendí dobou porozuju celkem zajímavý jev - topy a trička se v mém šatníku vyskytují výhradně jen jednobarevné, zatímco sukně mám často strakaté. Taky to tak máte? :)

Modré semišové lodičky, Gate, 248 Kč - Lodičky za 248 Kč? Cože? Oni mě chtěj zničit, chtěji, abych  se udusila ve hromadě svých bot na podpatku. Přísahám, že bych si je nekupovala, kdyby nestály tak málo. Přímo jsem doufala, že budou drahý, protože mám už tolik bot na podpatku, že to neni zdravý. Ale ta barva - ta je přímo ,,moje"...

Tříčtvrťáky, Votočvohoz, 130 Kč - Nějaký jsem už zoufale potřebovala a tyhle jsem vybrala hlavně podle ceny a mír (to je nějaký divný, co? :D Prostě jsem se koukla na míry a podle toho vybrala). Tříčtvr'táky jsou pro mě takový polosportovní oblečení, takže mi na jejich vzhledu až tolik nesejde.

Další dvě věci jsem bohužel zapomněla vyfotit na společné fotce, tak je uvidíte zvlášť :)


Oba řetízky jsou s tesákem a oba jsou z New Yorkeru. Nicméně se něcím přeci jen liší. ten první je krátký, ten druhý je někam až nad pupík. 

Ten první jsem si koupila sama za 79 Kč. Nějak jsem teď na náhrdelníky se zubama zatížená. Čím to asi bude? Možná si skočim ještě pro stříbrnej Strašně se mi líbí, je takovej neobvyklej...

Ten druhý jsem dostala k narozeninám od kamarádky. Mám ho strašně ráda, ta zlatá je boží. No a tesák samozřejmě taky nemá chybu.

Mějte se krásně a zítra se můžete těšit na outfit :)

5 komentářů:

  1. Jé, to jsou přímo takový dva outfity i s doplňkem :)) Ty modrý boty jsem ti tuším už chválila, jsou nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  2. Prý stará na crop topy :D Když si to na sebe vezme nějaká patnáctka vypadá jako prostitutka. :D Já jsem jen o rok mladší než ty a mám doma topy 4 :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. sandálky se mi strašně líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Páskových sandálků není nikdy dost:) Sama mám dost podobné a musím přiznat, že se v nich fakt skvěle chodí:)
    Instantní krása

    OdpovědětVymazat
  5. Mně nejvíc nadchla ta sukně! Je nádherná....

    OdpovědětVymazat

Těm, kteří si našli čas na komentování, moc děkuju :) ♥