Ebay tips: Post-it lepítka a pásky

Krásný den všem! :)

Dneska to bude jenom takový rychločlánek o tom, co jsem si pořídila na Ebay. Moc toho není, nicméně se jedná o pro mě zajímavé věci, které bych vám ráda ukázala.
No a zanedlouho se můžete těšit na článek o tom, jak se zabydluju ve svém novém domově. Mimochodem to moje zabydlování je taky ten ůvod, proč teď tak trochu nestíhám psát blog. Přeci jen je pro mě vlastní domáctnost něco nového a nemám žádný zkušenosti s úklidem, takže přeměna pánského doupěte na krásný a voňavý domov je celkem náročná :D O tom ale jindy.



Pásků do pasu není nikdy dost. Zvlášť pokud mají na sobě nějakou rozkošnou aplikaci ve tvaru mašličky a nebo kytičky. Za 40 korun je to dle mého super kauf. Mají je v různých barvách, já si objednala 3 ve smetanové, růžové a šedé, protože právě pásky v týhle barvě mi zatím chyběly v šatníku. Jenom jsou opravdu hodně úzké, takže máte-li širší pas než 65 cm, tak vás budou dost škrtit. I mně jsou poměrně malé :)
http://www.ebay.com/itm/301237235085?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=600283493714&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT


Ztaím naivně doufám v to, že je budu používat. Já jsem totiž organizační ignorant a doufám, že mi právě tyhle rozkošný lepíky pomůžou k tomu líp si organizovat čas i učení, kterýho bude určitě na medicíně víc než dost. 


Naprosto rozkošné a je mi líto je začít používat. Barvy jsou krásně jemné, ale vzor je na lepítkách přesto hezky znát.
http://www.ebay.com/itm/170798025648?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT


Tyhle jsem dostala od kamarádky, nicméně vím, že jsou sehnat právě na ebay, tak proč vám je neukázat taky, že? Ty náplasti jsou fakt originální, úplně vidím, jak mi čouhají z těch mých poznámek...


 A další věc, co jsem dostala od kamarádky. Jsou ve velikosti prstu a ty výrazy jsou fakt boží :D 


Ještě jsem objednávala tyhle lepíky s kočičkama. Ty jsou o něco menší než ty ostatní, nicméně jsou megaroztomilé. Nakonec kočičky putovaly ke kamarádce jako dáreček, takže jsem je nestihla vyfotit, ale vypadly úplně stejně jako na ebay fotce.


Máte nějaké tipy na nákupy z ebaye? Brousím si zuby na tyhle, tyhle a nebo tyhle samolepky. Bohužel zatím nevím, co bych s nimi dělala. Ale jsou opravdu rozkošné :D

9 komentářů:

  1. Lepítka jsou krásný! taky si je na ebay koupím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super lepítka taky mám nějaké objednané
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Post-it nálepky jsou super, také jsem si jedny objednala :o)
    Pásky vypadají krásně.

    OdpovědětVymazat
  4. Možná bych se konečně mohla naučit nakupovat na ebay :D

    OdpovědětVymazat
  5. Hezčí lepítka jsem teda ještě nikdy neviděla :D Úplně si mě na ně navnadila :D
    Co se týče různých lepítek a barevných papírků, tak jich mám doslova tuny :D nějak si bez nich neumím představit život. Lepím je snad úplně všude a píšu si na ně hromady poznámek. Hlavně když se učím, tak se v nich doslova "koupu" :D haha..

    Instantní krása♥

    OdpovědětVymazat
  6. Taky už mám pár lepítek objednaných! Ty kočičky jsou nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  7. Asi budu zase utrácet... super! :)

    OdpovědětVymazat
  8. ooo tie lepíky sú rozkošné:3 ja ich mám zas doma toľko, že už ich ani moc nevyužívam:D ale na ebayi viem minúť neskutočné peniaze, teda kedysi som míňala teraz už si to viac zvažujem, pretože mám doma naozaj kopec zbytočností:D
    Hello From the Edge

    OdpovědětVymazat

Těm, kteří si našli čas na komentování, moc děkuju :) ♥