Makeup Revolution Iconic 1 a What You Waiting For? paletky

Ahoj kočky! :)
Dnes se v rychlosti podíváme na dvě paletky z dílny Makeup Revolution London. Já si paletky objednávala asi před dvěma týdny a zatím jsem se s nimi líčila pouze párkrát, takže to asi nebude plnohodnotná recenze, nicméně alespoň mých prvních pár postřehů a fotek vám bude k užitku. 

Na fotkách se bude vyskytovat ještě jedna paletka, která nebyla pro mě. Jedná se o Iconic 2, kterou si pořizovala kamarádka a já jsem vám jí nafotila, abyste mohly všechny odstíny porovnat.

Nahoře Iconic 1, dole Iconic 2, vpravo What You Waiting For?
A jejich obaly. Veprostřed je ještě rtěnka v odstínu The One

Obě paletky (všechny 3) jsou obecně velmi dobře pigmentované a nechápu, jak je někdo může srovnávat s Make Up Academy (MUA), protože tam je dle mého naprosto propastný rozdíl co se týče kvality. Tyto paletky od Makeup Revoluion jsou kvalitativně o dost výš.


Stíny jsou krásně máslovité a hezky se nabírají. S některými třpytivými stíny v Iconic 1 mám trochu problém, protože mi moc nejsou nabrat měkkým štětcem, ale jsem to ochotná překousnout, protože pak alespoň stíny pře nanášení na oko neopadávají všude okolo. 

Matné stíny jsou taky hezky pigmenotované, zvlášť ve What You Waiting For? paletce, ale ani Iconic paletky na tom nejsou nijak zle. Matné stíny trochu práší, ale není to nic extrémního, co byste od matných stínů nečekaly. 

Stíny mi vydrží na víčku celý den a nemusím používat bázi, ačkoli s bází samozřejmě drží líp.

Iconic 1 je dupe Naked original. Její tóny jsou především teplé, ale v paletce se najdou i některé spíš studenější odstíny. Do jedničky jsem šla z toho důvodu, že mi přišla nejvíce variabilní z těch třech a já jsem si nebyla jistá, kterou vzít. Ale možná příště vezmu ještě dvojku, ta je taky krásná a mohla by na mně vypadat hezky přirozeně. Osobně mám nejradši zlatý stín, který bohužel nemá jméno, a tak ho pojmenuji pouze ,, šestý stín".




What You Waiting For? je na mě poněkud růžovější, než bych potřebovala. Na všech ,,swatchích" vypadala mnohem studeněji (nebo aspoň ne tak růžově), takže ačkoli má krásné odstíny, nebodu jí tolik využívat, protože si v ní připadám ubrečeně. Takže pokud jste stejný případ jako já, tak radši koukněte po Run Boy Run :)

První řada
Druhá řada
Třetí řada

Já osobně jsem si stíny Makeup Revolution velmi oblíbila a doporučuju je všem, co si na ně brousí zoubky :) 
Nemáte někdo Essential Mattes? Stojí taky za to? :)

2 komentáře:

  1. Paletky jsou krásné, sama zvažuji koupi některé z nich. :) Jednu už mám, ale tu jsem nepotkala na českých stránkách, takže si pořídím ještě jednu z těch dostupnějších. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Paletky vypadají moc dobře! :) Takovéhle odstíny mam nejraději na příliš výrazné líčení nejsem :)

    OdpovědětVymazat

Těm, kteří si našli čas na komentování, moc děkuju :) ♥