New in neměcko

Přeji všem krásnou středu!
   Přes víkend jsem byla u příbuzných v Německu, kde jsem samozřejmě i nakupovala. Kromě kosmetiky jsem ale koukala i po nějakém oblečení. 
   Moje kroky vedly nejen do takových těch klasických obchodů (jako je třeba H&M, Orsay a jiných), ale i do profláklého Primarku. Musím vám říct, že to je fakt něco strašnýho. Ty lidi se tam téměř přetahují o oblečení, trika a svetry se tam válejí v lepším případě na hromadě, v horším na zemi a obecně kultura nakupování je hluboko pod bodem mrazu. Nejsem si jistá, jestli tam příště vůbec půjdu, protože za ty nervy mi to nestojí a taky si nejsem jistá, jestli něco takového chci vůbec podporovat. Na druhou stranu ceny mají opravdu skvělé, to se jim upřít nedá.
   Jak řešíte to, že jako studentky nemáte moc peněz, chcete se hezky obléknout a přitom nechcete být součástí takových nakupovacích zvěrstev? 

   Nakonec jsem z Primarku odcházela jen s doplňky, jedno triko jsem si koupila v H&M.






Kosmetická taška, Primark, 6 Euro - Krásná, no ne? Mám samé ošklivé a nebo rozbité a říkala jsem si, že mám nárok na novou. Měli i podobné kosmetické taštičky do kabelky za 4 Eura. Měla jsem v plánu si jednu koupit místo penálu, ale nakonec jsem si to z jakéhosi důvodu rozmyslela. 

Tanga, Primark, 4 Euro - Je jich tam 5 a já za věci jako je spodní prádlo prostě nejsem ochotná utratit 200 za kus. Prostě ne, zvlášť, když mi i drahý kousky vydržely stejně jako ty levný. 

Ponožky, Primark, 3 Euro - To samý jako u tang ;)

Donut do drdolu, Primark, 2 Euro - Dávat za něj v C&A nebo jinejch obchodech 250 Kč se mi fakt nechce, přijde mi to předražené. No a takhle velký donut mi scházel. Vypadá fakt megalomansky :D

Gumičky, Primark, 1,5 Euro - Hnědé se hodí vždycky, když je potřebuju ve vlasech nenápadně skrýt. Je mi jasný, že se mi stejně po prvnim použití rozbijou, ale za 1,5 Euro...

Pilníky, Primark, 1,5 Euro - V mé nové domáctnosti naprosto nedostatkové zboží. Zatím pilujou dobře. 

Pásek, Primark, 2 Euro - Má cenu tohle komentovat? Černý se zlatými detaily se hodí vždy a tím spíš mně, která miluje tuhle kombinaci a všechno ladí do tohohle stylu.

Tričko, H&M, 4,99 Euro - Bílá se teď bude muset zabydlet v mém šatníku :))) Jsem spíš tvor, který rád nosí černou (v bílé si připadám moc něžně) a tak moc bílých triček nemám. V poslední době se tedy snažím tento můj rest dohnat, zanedlouho by byl totiž počet bílých triček lehce nedostačující. 

Diář, thalia.de, 9,95 Euro - Se zkušeností, jak jsem minulý rok sháněla diář, jsem se tentokrát dala do hledání toho pravého s předstihem. Nakonec mi padl do oka černý diář s vyraženým citátem z německého knihkupectví. Je tak krásně inspirující... :) Jenom tam mám napsaný německý státní svátky, ale to jsem ochotná přežít vzhledem k tomu, že třeba diáře od Paperblanks jsou zase psaný anglicky a nějaký pěkný český diář aby člověk pohledal... Už nějaký máte koupený? Kdžytak mě inspirujte! :)


 Čím jste si udělaly radost vy? A nemáte tip na nějaké pěkné washi pásky za rozumnou cenu? :)

10 komentářů:

  1. Pěkně jsi pořídila. Bez diáře jsem být nemohla, ale co mám ipad tak všechno jedu elektronicky. Ale naprosto úžasný jsem viděla v Albi, ty jejich diářky mám ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si udělala radost na dnech Marianne, takže si teď nebudu chvilku asi žádnou další dělat... :D Diář je moc pěkný, já teď používám kalendář v telefonu, protože nejsem schopná se do diáře pravidelně dívat, tudíž mám vždy všechno hezky zapsané, ale když si to pak už nepřečtu, je to celkem k ničemu... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný diář:) já si koupila Moleskine :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné nákupy, já se do Primarku chystám zítra, zbylo nám po dovolené hooodně euro, tak je jedeme do Vídně utratit :-D uvidíme, co pořídím já. Snad toho bude taky aspoň na článek :-D

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  5. Washi pásky se dají dobře sehnat na ebay, pokud máš nervy na to nekonečné čekání než přijdou ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné věci si si pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta kabelka! :) Washi pásky budou nejlevněji na ebay, u nás jsou drahé. I když vlastně jsem slyšela, že v Kik by měli nějaké mít.

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělé nákupy, především ta taštička je nejvíc rozkošná :) MILUJU MAŠLIČKY :)

    www.mujsvetkosmetiky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Hezké, moc se mi líbí ta kosmetická taška, je k sežrání. :) Také jsem chudá studentka a většinou to řeším trochu paradoxně - radši kupuji dražší, ale kvalitní věci - i když jen jednou za delší čas - abych měla jistotu, že mi vydrží a nebudu pak muset dlouho nic shánět. :) Ale i já se sem tam neudržím a sáhnu po něčem ve slevě. :)

    OdpovědětVymazat

Těm, kteří si našli čas na komentování, moc děkuju :) ♥