New in oblečení za srpen

S lehkým zpožděním, ale přesto jsem tu zase s novinkami v mé skříni, tentokrát za měsíc srpen. 

Božeee, jsem jediná, komu připadá, že ten čas utíká čím dál tím rychleji? Ani se nenaděju a půjdu do školy (a vlastně nevim, jestli se víc těšim a nebo bojim :D). Mimochodem všem středoškolačkám a jiným studentkám různých škol, co na můj blog zabloudily, přeji co nejpevnější nervy v novém školním roce. První týden už máte za sebou, tak teď už jenom přečkat až do června. :)))

Musím říct, že v srpnu jsem moc nenakupovala oblečení. O to víc v mém košíku končily čistící výrobky z déemka (zlatá 25% sleva na produkty dm) a jiné nezbytné věci. 

Těšíte se na home tour? Už brzy snad nějaký fotočlánek přichystám, ale musím říct, že mě hospodyňkování zatím opravdu zaměstnává. Začínám chápat, proč mi mamka zakazovala jíst na pohovce, protože to kvantum drobků pod gaučem, co se tam nashromáždilo za 3 dny, přesahuje únosnou mez :D

No ale zpět k oblečení... Opět jsem nakupovala jenom basic kousky. Nuda, nuda, nuda. Ale nic se nedá kombinovat tak hezky jako právě jednobarevné věci.


Triko Tally Weijl, 79 Kč - Super kauf, no ne? Navíc jsem zjistila, že žádný růžový triko nemám. Možná si v růžové připadám moc sladká, nebo jsem možná zatím nenarazila na tak krásný odstín v univerzálním střihu. Trička z Tally Weijl se začínají čím dál tím víc zabydlovat v mé skříni, už mám snad 5 kousků. Po H&M snad další z obchodů, kam na jistotu jdu pro trika. 

New Yorker Fishbone tílko, 129 Kč - Ukazovala jsem ho už v minulém new in, ale ve skutečnosti jsem ho kupovala v srpnu. Tehle kousek je ten nejmíň ,,basic", má na ramínkách krajku. Wow, nějak ses odvázala, Heduš! :D

Sukně, C&A, 150 Kč - Mám z ní o to větší radost, když si uvědomim, že jsem jí neplatila já. Je to jeden z posledních kousků, ne které jsem dostala rodičovskou dotaci. Jak příjemné. No ale zpět k sukni: Ta je naprosto boží, lichotí mému typu postavy a je úplně nádherně jednoduchá. Skvěle se k tí budou hodit ty nové pásky z eBay.

Šaty, C&A, 98 Kč - Úplně je vidim v zimě přes legíny. Jak pohodlné řešení oblečení, když jsem pes na odhalená záda. Kdo to taky nesnáší? 

Taky jsem si samozřejmě na seznamováku koupila fakultní triko, úplně nádherné. Je bílé s límečkem a má na sobě znak 1.LF. Kdy mě ta nadšenost konečně opustí? Začíná to mé okolí obtěžovat :D (Díky bohu za to, že si to aspoň uvědomuju a necpu vám to triko i sem:D)

Přeji vám krásný zbytek dne :)

8 komentářů:

  1. Pěkné :) Klído bych brala vše!

    OdpovědětVymazat
  2. No vidíš, a já bych to fakultní tričko zase ráda viděla :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tílko z New Yorkeru mám také, v černém. A po pár vyprání(možná hned po prvním) hrůza. Z krajky se začaly trhat takové gumičky a zežmolkovatělo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi ani neříkej, fakt? Doufám, že se mi to nestane taky :(

      Vymazat
  4. Anonymní9/12/2014

    A co čekáš od šuntů z New Yorkeru? Žádná hiparáda to není... :-) To není žádná novinka - to už můžeš jít rovnou k šikmookejm...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No máš pravdu :) Ale přeci jen pořád nemám tolik peněz ani ochoty na kupování drahých věcí, takže se musím spokojit s tímto. Nehraju si na žádnou fajnovku, jestli víš, co tim myslim :D
      A k Vietnamcům chodím moc ráda, leckdy tam mají lepší věci než v klasických obchodech, minimálně je mají originálnější :)

      Vymazat

Těm, kteří si našli čas na komentování, moc děkuju :) ♥