Pár outfitů z mobilu

Nějak se mi zase neshromádžily fotky outfitů v mobilu.
Znáte to - někam jdete a myslíte si, že vám to sluší, takže vezmete mobil a přes zrcadlo se fotíte z růzých úhlů.... :D

Fotila jsem především outifty sukňové, nějak jsem si je přes léto oblíbila.
Mimochodem některé fotky jsou ještě z června, takže jsem si mohla užívat krásného počasí...
Některý věci se mi v outfitech dost opakují, třeba můj milovaný pásek z Ebay nebo boty, ale snad mi to prominete. Miluju totiž kombinování :)




Sako: Bershka
Tílko: Vietnamci
Boty: Vietnamci
Sukně: New Yorker
Pásek: Ebay


 Džíny: Vietnamci
Triko: H&M
Boty: Reno


 Crop Top: New Yorker
Sukně: Vietnamci
Sako v ruce: Votočvohoz, původně NY



Tenhle outfit miluju.... 
Triko: H&M
Pásek: Ebay
Sukně: New Yorker
Klobouk: F&F
Boty: Vietnamci





Triko: Tally Weijl
Kalhoty: Gate
Boty: Baťa




 Košile: dědictví po ségře
Triko: New Yorker
Kalhoty: H&M
Boty: H&M




  Rolák: Vietnamci (jo, u nás ve městě jsou fakt dobrý :)))
Řetízek tesák: New Yorker
Pásek: Gate
Kalhoty: New Yorker
Boty: H&M




Sako: New Yorker
Triko: New Yorker
Kalhoty: Gate
Boty: Baťa



Šaty: C&A
Sako: Votočvohoz
Pásek: Ebay
Boty: Vietnamci

Mějte se krásně a snad se můžete v blízké době těšit na všechny mnou naslibované články. Bohužel moc nemám čas, nicméně se budu snažit moje resty dohnat :)

19 komentářů:

  1. Jednu dobu jsem nosila takovéhle jednobarevné basic trika neustále. Teď jsem teda přesedlala na halenky, svetříky.. :) S copánkem ti to moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. mne se moc líbí druhý a třetí :) ta červená rtěnka ti mega sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona to je ve skutečnosti sytě červená rtěnka, na tý fotce je to špatně vidět. Ale díky :)

      Vymazat
  3. Krásné outfity :) Ani nevím který je krásnější

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíce se mi líbí ten první outfit! A ta modrá sukně a šaty - tato barva ti hrozně sluší:) Úplně v ní zářiš:)

    Instantní krása

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já taky modrou miluju :D Děkuju :)

      Vymazat
  5. Ty tvoje vlasy!! Áááá jsou krásný :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten 1 mě zaujal nejvíc :) Moc ti to sluší !!

    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) ten jsem měla na předávání maturitního vysvědčení :)))

      Vymazat
  7. více takových outfitových fotek :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní9/12/2014

    Laciné, obyčejné....

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé, ani nevím, který outfit ohodnotit jako ten nejlepší, všechny jsou totiž úžasné :-)♥.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Vendulko, od tebe to potěší dvakrát :)))

      Vymazat
  10. Hrozně moc ti to všude sluší, jsi krásná slečna :)

    OdpovědětVymazat

Těm, kteří si našli čas na komentování, moc děkuju :) ♥