Saloos - Balzám, kokos, peeling a roll-on

Ahoj :)

To koukáte, že píšu, že ano? Ačkoli jsem si myslela, že se tu ukážu až o něco později, tak dnes přicházím s novým článkem.

Se školou je to hustý, pořád něco píšeme a já věčně nic nestíhám, ale když mi napsali ze zastoupení Saloosu, zda bych nechtěla otestovat několik jejich výrobků, nemohla jsem odmítnout. Srdci neporučíš. 

Nechala jsem si tedy poslat celkem 4 výrobky, na než se dnes podívámě trochu zblízka.




BioKarité balzám Vanilla
Začnu balením - to je klasicky kelímkovité, dobře se uzavírá a je opravdu velmi bytelné, takže vydrží i hrubější zacházení. Vevnitř se ještě nachází jakési podvíčko, které má asi chránit vnitřek balzámu. Mě ale neskutečně štve, takže balzám nosím bez něho.

Samotného balzámu je uvnitř 50 ml, takže jeho množství je naprosto dostačující, v klidu vydrží při denním používání (v malém množství) i rok. Voní krásně po vanilce a po citrusech. Je to naprosto neobvyklá kombinace, ale ta vůně je naprosto delikátní. Opravdu, nikdy bych neřekla, že něco takového řeknu o vůni kosmetického výrobku, ale ta vůně je naprosto skvělá.

Já balzám používám pod oči na noc a na rty. Vždy ráno mám pak pěkně pevný a hebký obličejík, takže co se týče funkce si vůbec nemůžu stěžovat. A navíc se balzám na to, jak je mastný, poměrně dobře vsakuje, což ale způsobuje i to, že na mých rtech skoro nevydrží. Dobře se hodí i na problémové nehty a jejich kůžičky, zvlášť přes noc. 

Složení se nedá nic vytknout, to je naprosto dle mého gusta.

Hodnotím: 10/10 bodů


Bio kokosová péče Kokos-vanilla
Další skvělá věc. Po tom, co se mi Saloos s nabídkou ozval, jsem měla hned jasno, po čem sáhnu jako první. Tento kokosový olej s vanilkou bych si totiž sama nekoupila, protože jse se bála té kombinace vůní. Ale pánové! Ta vůně je naprosto geniální. Strašně bych si přála, aby ten kokosový olej chutnal tak, jak voní, protože to je prostě luxus. 

Používám ho na prostřídaní s mým nočním krémem. Když jsem totiž asi před rokem používala jenom kokosák, tak jsem měla kůži po dlouhodobějším používání vysušenou, takže si od té doby dávám pozor. 

Pokožku pěkně zpevňuje, je po něm opravdu hebká a já musím říct, že jsem v této kokosové péči našla nového miláčka :) Jde pěkně nabírat a ještě lépe roztírat, protože na pokožce rychle taje, takže si s ním v klidu jde namazat i nohy nebo větší plochy. Mimochodem skvělý je taky po holení.

Hodnotím: 10/10 bodů


Bio aroma roll-on Divoká růže
Balení je dobré. Jedná se o malou lahvičku, kde na konci je uložena roll-on kulička, kterou zakrývá šroubovací víčko.

Bohužel obsah se mi už tolik nelíbí. Původně jsem myslela, že ho budu používat jako minivoňavku do kabelky, kterou budu používat v takových těch nouzích, kdy to je k čistému oblečení, sprše a nebo čerstvému vzduchu daleko (a že takových chvil je na medicíně skutečně dostatek…:D), ale mně se zdá, že to skoro nevoní. Voní jen chvilku po nanesení a pouze když přiložím nos opravdu velmi blízko nad místo, kam jsem roll-on nanášela. Takže co se týče voňavosti, tak je téměř nepostřehnutelná (na rozdíl od karété balzámu a nebo kokosové péče, o které jsem už mluvila).

Obsah je tedy tekutý, olejovitý, takže se alespoň hezky nanáší a když nic jiného, tak ho používám na rty, protože skutečně vyživí a hlavně ten lesk jako blesk…

Hodnotím: 5/10 bodů


Bio tělový peeling Růže
No a posledním pánem na holení tu je tato novinka v podobě peelingu. Peeling jsem potřebovala skutečně už jako sůl a jsem lakomá za něj utrácet, tak jsem si řekla, že zkusím tento. Ve složení má mořskou sůl, olej a růžový olej, takže o pokožku je tedy velmi dobře postaráno. 

Jde ho použít jak na tělo, tak na obličej, nechcete-li si s ním obličej drhnout každý den, ale spíš příležitostně. Nesmíte ale na pleť příliš tlačit, protože sůl je v peelingu poměrně hrubá. 

Tím lépe ovšem odstraňuje zbytky kůže k nohou a nebo z loktů. Péče o pokožku je pak kratší o jeden krok, protože je díky oleji pokožka pěkně vyživená a je zbytečné jí čímkoli mazat. 

Kdyby měl peeling ještě o něco jemnější částečky, dala bych 10 bodů, ale jinak ho zhodnotím děvíti body.

Hodnotím: 9/10

Mimochodem výrobky od Saloosu jsou dle mého i super dárky, protože mají pěkné obaly a  pokud se dotyčné trefíte do vkusu, nebude mít té vůně nikdy dost :)

A jaké produkty jste od Saloosu vyzkoušely vy? 

8 komentářů:

  1. já mám saloos nejraději!

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní2/26/2015

    Pěkná recenze, škoda, že už sem nechodíš. Tak hlavně ať se ti ve studiu daří a snad časem najdeš chuť opět blogovat! :) Strašně ráda jsem tě četla a celý loňský rok jsem doslova žila tvým blogem :) ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní3/04/2015

    Škoda, že jsi smazala ty videa z youtube

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí tvůj blog :)
    jukni i na můj na www.chiclife85.blogspot.cz , budu ráda :)díkyyyy

    OdpovědětVymazat
  5. Od Salos mam jen olejicky, rada zkusim neco noveho. Diky za tip.y

    OdpovědětVymazat
  6. Saloos je skvělý, mám strašně ráda balzám na nehty. :)
    novakovakristyna.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Tuhle značku vůbec neznám :-o ale vypadá to parádně, hlavně ta bio kokosová péče a ten peeling! <3
    http://prikrylovatereza.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Těm, kteří si našli čas na komentování, moc děkuju :) ♥